Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Ποιότητα παντου και πουθενά!

Η ολοκλήρωση μιας συνεργασίας σημαίνει για τον πελάτη ότι αποκόμισε τα αγαθά που ήθελε (π.χ. την ιστοσελίδα που ήθελε) και για την Focus On Web σημαίνει ότι απόκτησε ένα νέο ευχαριστημένο πελάτη (ο οποίος – ας μην κρυβόμαστε – θα αφήσει τα χρήματα του). Έτσι ολοκληρώνεται μια αμοιβαία ικανοποιητική ανταλλαγή.

Ξεκινώντας να γράψω αυτό το άρθρο είχα στο μυαλό μου ένα περιστατικό που μου έτυχε όταν προσπάθησα να επιστρέψω ένα επαγγελματικό πολυμηχάνημα στον προμηθευτή γιατί δεν ήταν και τόσο επαγγελματικό όσο παρουσιαζόταν και φυσικά δεν ικανοποιούσε τον πελάτη μου, στον οποίο το μεταπώλησα. Ο προμηθευτής είναι τόσο μεγάλη εταιρία που αν βάλουν δίπλα-δίπλα τα πολυμηχανήματα και τους εκτυπωτές που πουλάνε θα φτάσουν από την Αθήνα στο γραφείο μου στην Κόρινθο με μεγάλη ευκολία.
Παρόλα αυτά η επιστροφή δεν ήταν εφικτή. Έτσι η δική μου μικρή εταιρία απορρόφησε το κόστος, ο σημαντικός μου πελάτης ικανοποιήθηκε και εγώ βρήκα άλλον προμηθευτή. Όχι ότι ο παλιός προμηθευτής έπαθε κάτι. Εγώ όμως έκανα αυτό που έχω αποφασίσει να κάνω στη Focus On Web. Αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από το να κερδίζω τους πελάτες μου.

Για μια εταιρία που θέλει να παραμείνει στο χώρο και να εξελιχθεί η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένας εξαιρετικά κρίσιμος στόχος. Ειδικότερα για τις εταιρίες της περιφέρειας που απευθύνονται σε μικρότερο καταναλωτικό κοινό η ικανοποίηση του πελάτη είναι ζωτικής σημασίας καθώς διασφαλίζει εκ νέου συνεργασίες και … ανταλλαγές.

Ακόμα και αν κάτι δεν γίνει όπως έχει σχεδιαστεί, η ικανοποίηση του πελάτη θα πρέπει να παραμείνει ο στόχος μια ποιοτικής επιχείρησης γιατί στην Focus On Web ποιότητα σημαίνει ικανοποίηση του πελάτη.

Υπάρχουν πολλές εταιρίες (και μάλιστα μεγάλες) που αρνούνται ή αποφεύγουν να αντιμετωπίσουν το κόστος της ποιότητας ειδικά όταν αυτό συνδυάζεται έμμεσα ή άμεσα με χρηματικό κόστος (π.χ. επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων, ή επιπλέον εργασία).

Δείτε τη σελίδα της πολιτικής ποιότητας της εταιρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου